• طبقه بندی خدمات
    • نئو بانک (نئو بانک امید)

      انتظار برای فرا رسیدن نوبت، گفت‌وگو با گیشه‌داری که گاه به‌دلیل حضور ارباب رجوع‌های مختلف خسته یا عصبانی ا‌ست، پر کردن فرم کاغذی با خودکاری که به نخ بسته شده تا مبادا به سرقت برود و تجربه‌های تلخ و مرارت‌بار ساعت‌ها حضور در شعب بانک‌ها تاثیری ماندگار بر ذهن تمامی مشتریان بانکی گذاشته است. سوال این است آیا می‌توان این تجربه‌ی مرارت‌بار و زمان‌خور را از بین برد؟

      نئوبانک که تنها به اندازه‌ی تلفن همراه از شما جای می‌گیرد این روزها بسیاری از رقبای کهنه‌کار خود را در جهان کنار زده یا در حال کنار زدن است و در حال آفرینش تجربه‌ی جدید برای نسل جدید مشتریان بانکی و حتی قدیمی است. در واقع نئوبانک یک بانک مجازی و کاملا آنلاین بدون شعبه فیزیکی است که تمامی شهروندان با استفاده از گوشی‌های تلفن‌همراه به‌صورت آنلاین می‌توانند سرویس‌های بانکی را آنلاین دریافت کنند.

      نئوبانک در لغت به معنای "بانک جدید" است و ریشه آن از کلمه یونانی νεος (neos) به معنی "جدید" می‌آید و همچون چتری است بر سر نسل جدید فینتک که خدمات بانکی دیجیتال و پیشرفته ارائه می دهند و هدف آن ساده سازی و سهولت در خدمات بانکداری برای مشتریان است.

      اصطلاح نئوبانک برای اولین بار در سال 2017 برای توصیف ارائه دهندگان خدمات مالی مبتنی بر فناوری‌های نوین که بانک‌های سنتی را به چالش می کشند، به‌ کار برده شد اما مفهوم خود نئوبانک، بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ ظهور کرد و با ایجاد میدان رقابت با بانکداری سنتی، نیاز به شعبه‌های فیزیکی بانک را کنار زد و اکنون در برخی کشورهای جهان تصویری متفاوت از بانکداری آفریده است.

       

  • دسترسی سریع