• سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بخش ارتباطات در دولت یازدهم

      سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بخش ارتباطات در دولت یازدهم

      معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سرمایه گذاری حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در این حوزه در دولت یازدهم خبر داد.

      نصرالله جهانگرد در گفت و گو با ایرنا افزود: این در حالی است که سرمایه گذاری این بخش تا قبل از شروع دولت یازدهم حدود ۱۱۰ میلیارد تومان بود.
       
      او با بیان اینکه در برخی بخش ها نیز ۲ تا سه برابر این میزان سرمایه گذاری شده است، گفت: در هشت ماه گذشته حدود پنج هزار میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده است.
       
      وی تصریح کرد: بخش ارتباطات و فنآوری اطلاعات در حدود پنج برنامه توسعه ای کشور بالاترین ضریب رشد و پیشرفت را در یک شاخص داشته به گونه ای که متوسط رشد همه حوزه ها تک رقمی بوده اما بخش ارتباطات حدود ۱۹/۵ درصد بوده است.
       
      رئیس سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات به نوپا و جدید بودن این صنعت در ایران و جهان اشاره کرد و گفت: میزان گردش کار اپراتورها علاوه بر میزان اشتغالزایی آن افزون بر ۲۵ هزار میلیارد تومان است.
       
      او با بیان اینکه تنها ۲۰ درصد خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات در کشور دولتی است، گفت: وزارت ارتباطات از سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی در حوزه های مختلف استقبال می کند.
       
      جهانگرد یکی از رویکردهای مهم وزارت ارتباطات در دولت یازدهم را گسترش خدمات ارتباطی نسل سه و چهار اعلام کرد و گفت: شرکت مخابرات و اپراتورها باید برای ارائه خدمات نوین و ایجاد زیرساخت های لازم در این راستا آماده باشند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع