• احتمال معرفی محصولات جدید با ویندوز ۱۰ از اوایل سال ۲۰۱۷ توسط مایکروسافت

      احتمال معرفی محصولات جدید با ویندوز ۱۰ از اوایل سال ۲۰۱۷ توسط مایکروسافت

      بنابر اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده مایکروسافت تصمیم دارد اوایل سال ۲۰۱۷ محصولات جدیدی بر پایه ویندوز ۱۰ معرفی کند که احتمالا دلیل تاخیر در عرضه دومین بروزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ نیز همین موضوع بوده است.

      اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده‌ حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد اوایل سال آینده چند محصول جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ معرفی کند. در واقع دلیل این که مایکروسافت عرضه آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ را به‌تاخیر انداخته و آن را به‌سال ۲۰۱۷ موکول کرده نیز ظاهرا همین موضوع است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که هیچ کدام از این اطلاعات توسط مایکروسافت تایید نشده‌اند و همگی در حد شایعه هستند.
       
      عرضه محصول جدید در سال آینده توسط مایکروسافت اقدام هیجان‌انگیزی نیست. چندی پیش اعلام شد که مایکروسافت بروزرسانی Redstone ۲ را اوایل سال ۲۰۱۷ ارائه خواهد کرد، این در حالی است که پیش‌بینی شده بود زمان اصلی این بروزرسانی اواخر سال ۲۰۱۶ باشد. البته هیچ دلیلی نیز برای این تاخیر ارایه نشده است.
       
      فعلا اطلاعات دقیقی در خصوص محصولاتی که اوایل سال آینده میلادی عرضه خواهند شد در دست نیست، اما انتظار می‌رود که شاهد عرضه‌ی تبلت جدیدی از سوی مایکروسافت باشیم. احتمال معرفی جانشین لپ‌تاپ مایکروسافت (سرفیس‌بوک) و حتی محصولی با نام سرفیس‌فون نیز وجود دارد. حال باید تا دوره زمانی مذکور منتظر بمانیم تا مایکروسافت رسما اقدام کند و پرده از محصولات جدیدش بردارد.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع