• شرکت پرایوسی با «کارت مجازی» توجه‌ها را به خود جلب می‌کند

      روشی نوین برای امنیت بیشتر در پرداخت‌های آنلاین

      روشی نوین برای امنیت بیشتر در پرداخت‌های آنلاین

      شرکت پرایوسی (Privacy) که یک استارت آپ نوظهور و نوپا محسوب می‌شود، به تازگی محصولی جالب را روانه بازار کرده است.

      این محصول به شما اجازه می‌دهد تا هر بار که قصد ورود اطلاعات و شماره‌های کارت اعتباری خود در اینترنت را دارید، یک کارت مجازی ایجاد کنید. 
       
      در این حالت، شماره‌ها و اطلاعات کارت اعتباری شما امن مانده و باعث می‌شود شما در اشتراک‌های آنلاین و اینترنتی خود کنترل و نظارت بیشتری داشته باشید. 
       
      پرایوسی از طریق یک اکستنشن جستجوگر گوگل کروم فعال می‌شود. بعد از نصب این اکستنشن، در هنگام خرید و پرداخت آنلاین، یک آیکون کوچک با عنوان پرایوسی در کنار فرم کارت اعتباری شما ظاهر می‌شود. 
       
      با کلیک بر روی این آیکون، این اکستنشن به صورت خودکار یک کارت اعتباری مجازی ویزا برای وب سایت موردنظر ایجاد می‌کند که شما از طریق آن اقدام به پرداخت می‌کنید. در واقع، پرایوسی به حساب بانکی شما متصل می‌شود تا بتواند پول را از آن برداشت کند. 
       
      به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در حال حاضر، پرایوسی با بانک‌های بزرگ و معتبری آمریکایی از جمله بانک آو آمریکا، سیتی بانک و ولز فارگو قرارداد همکاری دارد. 
       
      همچنین iOS این نرم افزار هم ارائه شده است تا کاربران موبایلی هم بتوانند از این سرویس بهره گیرند. 
       
      این سرویس دارای چهار مزیت عمده است که به آن کارایی می‌بخشد. نخست، برای خریدها و پرداخت‌های اینترنتی از امنیت بیشتری برخوردار است. 
       
      این مساله علت موفقیت سرویس پی پال (PayPal) نیز بوده است اما هر سایتی در حال حاضر پی پال را قبول نمی‌کند. 
       
      دومین مزیت این سرویس این است که پرایوسی برای ثبت نام و پرداخت آبونمان هم کارایی دارد. به عنوان مثال، فرض کنید که شما مشترک روزنامه نیویورک تایمز شده اید. 
       
      در این حالت اگر بخواهید اشتراک خود و به تبع پرداخت حق اشتراک خود را قطع کنید باید با بخش خدمات مشتریان این روزنامه تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید که بسیار زمانبر است اما با پرایوسی شما به راحتی می‌توانید کارت مجازی خود را غیرفعال کنید و روزنامه دیگر نمی‌تواند به صورت خودکار از حساب شما حق اشتراک برای دوره جدید را کسر کند. 
       
      سوم مزیت رایگان بودن این سرویس است. از آن جا که شرکت پرایوسی از طریق پردازش تراکنش‌ها کسب درآمد می‌کند، هر بار که پردازشگر پرداخت یک کارت را شارژ می‌کند، درصدی از آن به حساب ویزا واریز می‌شود و بخش کوچکی از این درصد به صادرکننده کارت یعنی شرکت پرایوسی می‌رسد. 
       
      نهایتا این که، کارت‌های مجازی پرایوسی با هر آدرس صورت حسابی کار می‌کنند. یعنی اگر مایل به ارائه آدرس یا نام واقعی خود به شرکت‌هایی چون نت فلیکس (Netflix) نیستید، این سرویس این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع