• ۵۱ درصد فروش‌های آنلاین بریتانیا از طریق موبایل صورت گرفته است

      ۵۱ درصد فروش‌های آنلاین بریتانیا از طریق موبایل صورت گرفته است

      طبق آمار و داده‌های ارائه شده توسط دو شرکت IMRG و کاپگمینی (Capgemini) در طول بازه زمانی نوامبر ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۶، ۵۱ درصد از فروش‌های آنلاین بریتانیا از طریق گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و تبلت‌ها صورت گرفته است.

      در این گزارش آمده است که این افزایش در قیاس با سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵، افزایشی چشم‌گیر محسوب می‌شود که در آن تنها ۴۵درصد از تراکنش‌های تجارت الکترونیک از طریق موبایل انجام گرفته بود. 
       
      همین منبع عنوان می‌کند که ۴۹درصد از کل فروش تجارت الکترونیکی از طریق کامپیوترهای خانگی و لب تاب‌ها صورت گرفته است، این در حالی است که تبلت‌ها در ۳۳درصد موارد مورد استفاده قرار گرفتند. 
       
      به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، وقتی نوبت به بازدید از وب سایت‌های تجارت الکترونیک در بریتانیا می‌رسد، در بازه مشابه دو سوم ترافیک (۶۶درصد) به دستگاه‌های موبایلی تعلق داشت که از افزایشی ۶۳درصدی نسبت به سه ماهه قبل از آن خبر می‌دهد. 
       
      به علاوه، این میزان ۱۱درصد بلاتر از بازه مشابه در سال ۲۰۱۴ است یعنی زمانی که تنها ۵۳درصد از بازدیدها از وب سایت‌های فروشگاهی از طریق دستگاه‌های موبایلی صورت می‌گرفت. 
       
      طبق گفته ریچارد ترملن از شرکت کاپگمینی، ۵۱درصد از فروش‌های تجارت الکترونیکی که از طریق دستگاه‌های موبایلی انجام گرفته است، نقطه عطفی در تاریخ بخش خرده فروشی آنلاین محسوب می‌شود. 
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع