• دکتر نتاج عنوان کرد

      تلاش اثر بخش؛ لازمه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

      تلاش اثر بخش؛ لازمه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

      مدیرعامل بانک قوامین گفت: جهت تحقق اهداف کلان اقتصاد مقاومتی باید همه تلاشی دگرگونه و اثربخش داشته باشیم و ضمن استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن از کوچک ترین هدر رفت‌ها جلوگیری نماییم.

      به گزارش روابط عمومی‌بانک،  دکتر غلامحسن تقی نتاج در همایش سراسری کارکنان مدیریت شعب بانک قوامین استان مازندران ضمن مدبرانه خواندن شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نام نهاده شده است، با بیان این مطلب گفت: استمرار زندگی اجتماعی و اقتصادی ما نیازمند تلاش فراوان، اقدام نافذ و عمل اثربخش بوده و این موضوعات لازمه تحقق اقتصاد پایدار شناخته می‌شوند.


      مدیرعامل بانک قوامین با بیان اینکه به دستان همکارانی که در جای جای کشور خلق ارزش می‌کنند بوسه می‌زنم، افزود: دارایی‌های بانک قوامین به عنوان امانت در دستان ماست و باید به نحوی از آن صیانت کنیم که ذینفعان بانک متضرر نشوند.


      برپایه همین گزارش؛ علی خلیلی  مدیر شعب استان مازندران نیز دراین همایش گزارشی از عملکرد ۱۵ ماهه مدیریت خود در حوزه تغییرات ساختاری در نحوه پیگیری وصول مطالبات معوق، کیفی سازی شعب تابعه از حیث شاخص‌های توسعه بازار، جانمایی اثربخش و پربازده دستگاه خودپرداز در سطح استان، تخصیص تعداد قابل توجه دستگاه‌های کارت خوان به  پذیرنده‌ها، افزایش منابع و جذب درآمدهای مشاع و غیرمشاع و ... ارائه کرد.


      دکتر نتاج در این سفر هم چنین با سردار سرتیپ مسعود جعفری نسب فرماندهی محترم انتظامیی استان دیدار و با وی گفت و گو کرد.  عیادت از مجتبی جانی پور ازکارکنان بیمار مدیریت شعب استان مازندران و بازدید از تعدادی از شعب استان نیز از سایر برنامه‌های مدیر عامل در این سفر بود.
       
      شایان ذکر است؛ در این سفر مدیرعامل بانک را روسای  اداره کل حوزه مدیریت و اداره‌های منابع انسانی و اعتبارات و تسهیلات همراهی کردند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع