• مدیریت تراکنش‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد یورو توسط مای بانک (MayBank)

      مدیریت تراکنش‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد یورو توسط مای بانک (MayBank)

      طبق آخرین آمارهای منتشر شده از سوی مای بانک (MayBank)، بخش انتقال اعتبار این بانک تا ۲۵ ام ماه آوریل سال جاری موفق به مدیریت تراکنش‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد یورو شده است.

      مبالغ پرداخت شده توسط مای بانک حالت‌های مختلفی از جمله مشتری به تاجر و بین تجارتی را در برمی‌گیرد. علاوه بر این، طبق گزارش «مای بانک»، کمترین مبلغ پرداختی ثبت شده ۲ یورو  و بیشترین مبلغ پرداخت شده ۴۰۰ هزار یورو بوده است.


      سرویس انتقال اعتبار سپای (SEPA) مای بانک که در حال حاضر توسط ۲۵۰ بانک در ۵ کشور استفاده می‌شود، در سال ۲۰۱۵ به طور متوسط ماهیانه ۴۰ درصد رشد داشته است.


      به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با توجه به این که جامعه بانکداری یونان قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی به مای بانک بپیوندد و همچنین احتمال راه اندازی خدمات «مای بانک» در بخش بانکداری اسپانیا، پیش بینی می‌شود که این رشد در سال‌های آتی نیز ادامه یابد.


      مادامی‌که بانک‌های اروپایی روش تائید هویت الکترونیکی را پشتیبانی کنند، نه فروشندگان و نه مشتریان، نیازی به ثبت نام در مای بانک ندارند؛ امری که فرایند پرداخت را برای هر دو طرف بسیار آسان و بی دردسر کرده است.


      لازم به توضیح است که سرویس انتقال اعتبار سپا (SCT) علاوه بر پشتبانی پرداخت‌های مبتنی بر بانکداری آنلاین، ایجاد، تصحیح و لغو دیگر فرامین و دستورهای مربوط به پرداخت را نیز پشتیانی می‌کند.
       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع