• سیامک دولتی مطرح کرد:

      تاثیر گسترش بانکداری سبز بر محیط زیست

      تاثیر گسترش بانکداری سبز بر محیط زیست

      سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور دیدار و گفتگو کرد.

      سیامک دولتی در این دیدار با تاکید بر تاثیر گسترش بانکداری سبز بر حفاظت از محیط زیست بیان داشت: بانکداری سبز با نگاهی جامع و ارائه خدمات و تسهیلات ارزان قیمت به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی‌سبب بهینه شدن استفاده از وسایل نقلیه و کاهش آلودگی‌های محیطی می‌شود.


      وی در خصوص ترویج فرهنگ قرض الحسنه و رویکرد بانک در سال جاری خاطرنشان ساخت: در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده، برنامه‌های این بانک، هم راستا با اراده دولت تدبیر و امید در حفاظت از محیط زیست می‌باشد.


      دولتی در ادامه تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهرایران زیرساخت و آمادگی لازم به منظور رشد و تقویت همکاری‌های دوجانبه با سازمان حفاظت از محیط زیست را دارد.


      معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه اظهارداشت: خدمات ارزشمند بانک قرض الحسنه مهرایران میتواند در راستای توسعه بانکداری سبز و حفاظت از محیط زیست کشور موثر باشد.


      دکتر ابتکار تاکید کرد: سازمان حفاظت از محیط زیست آمادگی دارد تا ضمن زمینه سازی توسعه همکاری‌های فی ما بین و تحقق بانکداری سبز، در خصوص کمک به توسعه فرهنگ قرض الحسنه همکاری نماید.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع