• اقدام جدید JETCO در هنگ کنگ

      انتخاب شرکت جمالتو برای اجرای سرویس پرداخت موبایلی P2P

      انتخاب شرکت جمالتو برای اجرای سرویس پرداخت موبایلی P2P

      شرکت جمالتو(Gemalto) به تازگی اعلام کرده است که از این پس به منظور ارائه سرویس پرداخت موبایلی Ezio، سرورهایی برای ثبت نام تلفن همراه و احراز هویت و پیام رسانی با شرکت JETCO همکاری می‌کند.

      شرکت JETCO روی شبکه بین بانکی فعلی فعالیت می‌کند و قصد دارد سرویس‌های مالی با تکنولوژی‌های نوآورانه را برای ۳۰ بانک عضو این شبکه در هنگ کنگ و ماکائو راه اندازی کند.

       

      راهکار جمالتو، با اپلیکیشن موبایلی ارائه شده از سوی JETCO یکپارچه سازی می‌شود و احراز هویت، رمزنگاری داده و حفاظت در برابر نرم افزارهای مخرب را به طور کامل پوشش می‌دهد. در نتیجه کاربران می‌توانند با استفاده از شماره تلفن همراه، به دوستان خود به صورت P2P انتقال وجه مستقیم داشته باشند.

       

      به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، استقبال گسترده ای که از سرویس‌های پرداخت غیرتماسی انجام شده و قوانین نظارتی مطلوب وضع شده از سوی دولت هنگ کنگ نشان دهنده آمادگی کامل این کشور برای ارائه سرویس‌های پرداخت موبایلی به گوشی‌های هوشمند می‌باشد.

       

      بنابراین، مشتریان انتخاب‌های زیادی برای پرداخت‌های موبایلی دارند. JETCO شبکه بین بانکی خود را با همراهی برندهای مالی مشهور به سمت راه اندازی سرویس پرداخت نظیر-به-نظیر  JETCO Pay  وانتقال وجه بین بانکی با عضویت ۱۲ بانک هدایت می‌کند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع