• درآمد کیف پول‌های موبایلی سالانه ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

      تراکنش یک میلیون یورویی کیف پول‌های موبایلی اروپا تا سال ۲۰۲۱

      تراکنش یک میلیون یورویی کیف پول‌های موبایلی اروپا تا سال ۲۰۲۱

      به استناد یافته‌های یک گزارش جدید، ارزش تراکنش‌های کیف پول‌های موبایلی در قاره سبز با ثبت رشد متوسط ۶۱٫۸ درصدی در هر سال تا سال ۲۰۲۱ از مرز یک میلیارد یورو خواهد گذشت.

      این گزارش که با عنوان « بکارگیری کیف پول‌های موبایلی در اروپا» و توسط شرکت «تحقیق و بازار» تهیه و تدوین شده، به تجزیه و تحلیل بازار پرداخت‌های موبایلی و کارت‌های غیرتماسی در این منطقه می‌پردازد.


      یافته‌های این گزارش نشان می‌دهد، هرچند بسیاری از موسسات مالی و اپراتورهای شبکه‌های موبایلی از طریق ارائه کیف پول‌های موبایلی به عنوان یک روش و ابزار پرداخت  به بازار پرداخت‌های موبایلی ورود کرده اند، با این حل هیچ کدام از آن‌ها تا کنون با استقبال گسترده مشتریان مواجه نشده است.


      به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حتی اگر در صورت اعمال قوانین و مقرارت گذاری‌های سختگیرانه تر در اروپا، درآمد صنعت پرداخت‌های موبایلی و کارتی کاهش یابد، با این حال برآورد می‌شود که درآمد کل حاصل از کیف پول موبایلی با رشد متوسط سالیانه ۵۰ درصدی در بازه سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱، از مرز یک میلیارد یورو عبور کند.


      از این گذشته، روش‌های پرداخت اندرویدی (سامسونگ پی در کنار اندروید پی) بخش عمده ای از سهم فروش موبایلی در سال ۲۰۲۱ را در اختیار خواهند داشت  که این به معنای کاربرد گسترده تر کیف پول‌های موبایلی است.


      طبق اعلام این گزارش، پیش بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۱ میلادی، کیف پول‌های موبایلی مبتنی بر سیستم اندرویدف ۷۱٫۴ درصد از کل کیف پول‌های موبایلی موجود در قاره سبز را در اختیار داشته باشند.


      در مقابل، سهم اندک «اپل پی» از بازار کیف پول‌های موبایلی، دسترسی این شرکت به بازار کیف پول‌های موبایلی در اروپا را محدود خواهد کرد به طوری که طبق اعلام این گزارش، تا سال ۲۰۲۱، «اپل پی» تنها ۱۳٫۵ درصد از کل تعداد کیف پول‌های موبایلی را در اختیار خواهد داشت.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع