• فعالیت ۶۷ درصدی مسترکارت در ATM

      آسودگی خاطر بیشتر مشتریان با کارت‌های نوین تراشه‌ای

      آسودگی خاطر بیشتر مشتریان با کارت‌های نوین تراشه‌ای

      اگر به آمریکا بروید، می‌بینید که این روزها احتمالا بیش از هر زمان دیگری، در مورد تراشه‌ها و کارت‌های تراشه‌ای صحبت می‌شود.

      فناوری تراشه در سال‌های اخیر نقش مهمی‌در راحتی و آسودگی خاطر مشتریان در بیش از ۱۵۰ کشور جهان ایفا کرده است.


      این فناوری با از میان برداشتن محدودیت و دشواری صدور کارت‌های جدید برای مشتریان و کاهش نرخ و میزان کلاهبرداری و تقلب، باعث شده تا در هزینه صادرکنندگان و خرده‌فروشان، میلیون‌ها دلار صرفه‌جویی شود.


      به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت مسترکارت که همواره خود را متعهد به ارائه آسان ترین روش‌های پرداخت می‌داند که از بالاترین سطح امنیت برخوردار باشند و این امری است که تجربه و عملکرد ۵۰ ساله شرکت بر آن صحه می‌گذارد.


      در حالی که امروز ۵۷ درصد تمام کارت‌ها در سراسر جهان، مجهز به فناوری تراشه شده اند، این فناوری همچنان برای مشتریان و تاجران آمریکایی تا حدی زیادی ناشناخته و جدید است.


      شرکت مسترکارت در همین زمینه با همکاری تاجران، بانک‌ها، اتحادیه‌های اعتباری، پذیرندگان و پردازشگران و دیگر شرکای تجاری کوشیده تا زمینه معرفی این شیوه نوین و مبتکرانه پرداخت را بیش از پیش مهیا کند. در نتیجه این تلاش‌ها و اقدامات، اخیرا شاهد رشد و شکوفایی مداومی‌در بکارگیری فناوری تراشه ای بوده ایم؛ امری که در نتیجه تلفیق امنیت، راحتی و قدرت خرید به نفع مشتریان تمام شده است.


      در واقع، بیش از دو سوم یعنی ۶۷ درصد از کارت‌های اعتباری صادرشده مسترکارت در ایالات متحده در حال حاضر  مجهز به تراشه اند. این به معنای افزایشی ۵۱ درصدی در یک بازه زمانی کوتاه است.


      امروزه مشتریان می‌توانند کارت‌های تراشه ای خود را در ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار مکان مختلف تجاری و فروشگاه در ایالات متحده استفاده کنند که از افزایشی ۱۲۱ درصدی حکایت دارد. در حالی که رشد بالایی را شاهد بوده ایم، با این حال هنوز استفاده از کارت‌های تراشه ای با مشکلاتی از قبیل طولانی تر شدن زمان انجام تراکنش مواجه است.


      شرکت مسترکارت به منظور افزایش سرعت انجام تراکنش و پرداخت، قابلیت و امکانی را ایجاد کرده است که بدون کاهش امنیت می‌تواند فرایند پرداخت با کارت‌های تراشه ای را سرعت بخشد. این روش که M/Chip Fast یا روش پرداخت تراشه ای سریع نامیده می‌شود، برخی از قابلیت‌های موفق کارت‌های غیرتماسی و کیف پول‌های موبایلی که آزمون، خود را به خوبی پس داده اند را به پایانه‌های فروش می‌آورد.


      با این حال اجرای درست و صحیح این روش، نیازمند همکاری کلیه بخش‌های صنعت پرداخت، اعم از شبکه‌ها، صادرکنندگان، پذیرندگان و سازندگان پایانه‌های پرداخت است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع