• پلت‌فرم یکپارچه کسب و کار دیجیتال ارائه شد

      پلت‌فرم یکپارچه کسب و کار دیجیتال ارائه شد

      با گشایش فضای اقتصادی پس از لغو تحریم‌ها اولین شرکت نرم افزاری آلمانی در قالب قرارداد رسمی‌برای ارائه محصولات کسب‌وکار دیجیتال با قابلیت فارسی سازی وارد کشور شد.

      به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از فارس برای نخستین بار پس از لغو تحریم‌ها پای یک ارائه دهنده پلت‌فرم کسب‌وکار دیجیتال و خدمات سازمانی به صورت رسمی‌به ایران باز شده است. این حضور در ۳ بخش لایسنس نرم افزارها، مشاوره برای نصب و نگهداری است.


      شرکت Software AG قدیمی‌ترین ارائه کننده Digital Business Platform (پلتفرم کسب‌وکار دیجیتال) در دنیا است.


      در بازار جهانی نرم‌افزارهای سازمانی و مدیریت عملیات تجاری شرکت SAP و شرکت Software AG از ارائه دهندگان اصلی هستند که شرکت SAP در شراکت تجاری عمیقی با آمریکا است و ملاحظات زیادی برای گسترش همکاری خود دارد.


      دیجیتال شدن سازمان‌ها در آینده یک الزام است که سازمان‌ها برای دیجیتال شدن نیازمند (پلتفرم) بستری به نام End to End هستند و Software AG ارائه دهنده این بستر است.


      در واقع کارایی این مجموعه نرم‌افزارها، افزایش بهروه‌وری، چابک‌سازی و پیش‌بینی آینده سازمان‌‌ها از راه طراحی و توسعه، مدیریت، بهینه‌سازی فرآیندها و ایجاد داده‌های قابل تحلیل است.


      این نرم‌افزارها در انواع صنایع کاربرد دارند و بیش از ۶ هزار شرکت بزرگ از جمله مایکروسافت، اوراکل، آی بی ام، فوجیتسو، فیلیپس، دویچه بانک، راه آهن آلمان و دولت‌های کویت، پلیس عمان از این پلتفرم استفاده می‌کنند.


      این شرکت در نخستین قدم برای حضور در بازار ایران، از فارسی سازی پراستفاده ترین نرم افزار مدیریت سازمانی آریس (AIRIS) و دیگر محصولات مورد استفاده در سازمان‌های دولتی و خصوصی ایران خبر داده است.


      این شرکت همچنین اعلام کرده: سازمان‌های دولتی از اصلی ترین مخاطبان پلتفرم کسب و کار دیجیتال برای پیاده‌سازی دولت هوشمند خواهند بود.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع