• سامسونگ قابلیت‌های مرتبط‌با بلاک‌ چین را در دستگاه‌های سری گلکسی ارائه می‌دهد

      سامسونگ قابلیت‌های مرتبط‌با بلاک‌ چین را در دستگاه‌های سری گلکسی ارائه می‌دهد

      سامسونگ قابلیت‌های مرتبط‌با بلاک‌ چین را در دستگاه‌های سری گلکسی ارائه می‌دهد

      ظاهرا سامسونگ همچنان به حضور در بازار پول‌های رمزگذاری‌شده علاقمند است و قصد دارد قابلیت‌ها و فناوری‌های مرتبط‌با این حوزه را در گوشی‌های هوشمند سری گلکسی ارائه دهد.

       پیش از اینکه گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ سامسونگ معرفی شود، شایعات زیادی در مورد اینکه این شرکت قصد دارد جدیدترین پرچمدارش را با قابلیت‌های کیف پول رمزگذاری‌شده و بلاک‌چین عرضه کند، منتشر شده بود. این خبر باعث شد تا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد سامسونگ مطرح شود. شرکت کره‌ای درحال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود و به‌نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری در بازار پول‌های رمزگذاری‌شده و فناوری بلاک‌چین، برگ برنده‌ی بزرگی برای سامسونگ باشد.

       
       
      سامسونگ ارز دیجیتال اختصاصی خودش را عرضه می‌کند
      شایعات مطرح‌شده واقعیت داشت و سامسونگ یک کیف‌ پول رمزگذاری‌شده به‌نام بلاک‌چین کی‌استور را به محصولات سری گلکسی اس ۱۰ اضافه کرد. درهرحال، میزان تمایل این غول‌ فناوری کره‌ای برای ورود به بازار پول‌های رمزگذاری‌شده به میزانی نبود که بسیاری انتظار آن را داشتند. قابلیت دسترسی کی‌استور بلاک‌چین سامسونگ به‌شدت محدود بود و این قابلیت درحال حاضر از هیچ‌یک از پول‌های رمزگذاری‌شده‌ی اصلی پشتیبانی نمی‌کند.
       
      دستگاه‌ها و بازارهای بیشتر
      با این اوصاف، ظاهرا سامسونگ همچنان به بازار پول‌های رمزگذاری‌شده علاقمند بوده است و برنامه‌هایی برای ارائه‌ی کیف‌پول و قابلیت‌های بلاک‌چین در تعداد بیشتری از دستگاه‌های سری گلکسی دارد. چی‌وون چیول، مدیر ارشد استراتژی محصول در بخش کسب‌وکارهای بی‌سیم سامسونگ، در این رابطه گفت:
       
      ما با گسترش پشتیبانی از قابلیت‌های بلاک‌چین در تعداد بیشتری از دستگاه‌های سری گلکسی، موانع موجود را برای تجربه‌های جدید در این حوزه از میان خواهیم برداشت. علاوه‌بر این، خدمات خود را پس از کره‌جنوبی در کشورهای دیگری ازجمله آمریکا و کانادا گسترش خواهیم داد.
       
      در خبر منتشرشده توسط چی‌وون چیول، اشاره‌ای به جزئیات و اینکه چه دستگاه‌هایی از سری گلکسی از قابلیت یادشده پشتیبانی خواهند کرد، ارائه نشده است و گفته‌های وی بیشتر به علاقمندی سامسونگ برای حضور در بازار پول‌های رمزگذاری‌شده اشاره دارد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ در آینده‌ی نزدیک این خدمات را چگونه و در چه محصولاتی ارائه خواهد داد.
       
      صنعت گوشی‌های هوشمند همچنان درحال رشد و اشباع است و همین شرایط باعث شده است تا تولیدکنندگان این نوع محصولات مجبور به اعمال امکانات و قابلیت‌های جدید در گوشی‌های هوشمند باشند تا رشد آن‌ها در بازار مستمر باشد. سرمایه‌گذاری این شرکت‌ها در پول‌های رمزگذاری‌شده و فناوری‌های مرتبط با آن می‌تواند بخشی از این استراتژی باشد. نکته‌ی جالب اینکه سامسونگ تنها شرکتی نیست که قصد ورود به بازار یادشده را دارد. شرکت‌های دیگری مثل اچ‌تی‌سی که در بازار گوشی‌های هوشمند شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند نیز به آینده‌ی گوشی‌هایی که از بلاک‌چین پشتیبانی می‌کنند، امیدوار است.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع