• بهره برداری از پروژه های فناوری اطلاعات همزمان با روز جهانی ارتباطات

      بهره برداری از پروژه های فناوری اطلاعات همزمان با روز جهانی ارتباطات

      بهره برداری از پروژه های فناوری اطلاعات همزمان با روز جهانی ارتباطات

      وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با هفته ارتباطات از پروژه پایلوت مرکز ملی تبادل اطلاعات طرح سروا و طرح دژفا سپر امنیتی شبکه ملی اطلاعات رونمایی کرد.

       به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران : همزمان با هفته جهانی ارتباطات مراسمی با حضور آذری جهرمی ،وزیر ارتباطات و معاونین وزارت خانه با شعار رونق تولید و گسترش خدمات دیجیتال برگزار شد .

       
       
      همزمان با این مراسم از پروژه های سازمان فناوری اطلاعات ایران سروا و دژفا رونمایی شد ،پروژه( سروا )مرکز تبادل اطلاعات دولت با بخش خصوصی و عمومی با هدف به اشتراک گذاری اطلاعات دولتی برای استارت آپ ها است و بسترساز تعامل یکپارچه و ارائه سرویس به کسب‌وکارهای مورد تأیید بر روی یک زیرساخت یکپارچه و مطمئن است و از مزایای این سرویس می‌توان به ارتباط با یک‌نهاد مشخص در دولت و عدم ایجاد سردرگمی ، بهبود ارائه خدمات دولت الکترونیک ،یکپارچه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزارهای دولتی بدون اتصال مستقیم به دستگاه‌ها ،کاهش هزینه‌های دولت ،حمایت از سامانه‌های داخلی اشاره کرد .
       
       
      طرح دژفا از دیگر پروژه های سازمان فناوری اطلاعات ایران توسط محمد جواد آذری جهرمی رونمایی شد . دژفا سپر امنیتی شبکه ملی اطلاعات است که با هدف مقابله با حملات سایبری و نیز حمایت از تداوم خدمات دیجیتال و حفظ حریم خصوصی ایجاد و طراحی شده است .
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع