• گیم‌بار ویندوز 10 با شمارنده‌ نرخ فریم و قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی شد

      گیم‌بار ویندوز 10 با شمارنده‌ نرخ فریم و قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی شد

      گیم‌بار ویندوز 10 با شمارنده‌ نرخ فریم و قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی شد

      مایکروسافت با به‌روزرسانی گیم‌بار، شمارنده‌ی نرخ فریم و نمایش دستاورد‌های به‌دست‌آمده در بازی‌ها را به رایانه‌های ویندوز ۱۰ اضافه کرد.

       از زمان معرفی گیم‌بار برای ویندوز ۱۰، بسیاری از گیمر‌هایی که رایانه‌های شخصی را برای بازی‌کردن انتخاب کرده بودند، درخواست‌های زیادی در رابطه با اضافه‌شدن قابلیت‌هایی نظیر شمارنده‌ی نرخ فریم و نمایش‌دهنده‌ی دستاورد‌های ایکس‌باکس داشتند.

       
      پیش‌تر اشاراتی به اضافه‌شدن قابلیت‌های موردبحث شده بود؛ اما تاکنون شاهد این ویژگی‌ها نبودیم. اکنون به‌نظر می‌رسد به‌لطف به‌روزرسانی اخیر که برای تعداد اندکی از کاربران منتشر شده، بالأخره پای ویژگی‌های یادشده به گیم‌بار باز شده‌ است. مایک یِبارا از تیم ایکس‌باکس به‌تازگی در صفحه‌ی توییتر خود این خبر را تأیید کرده و از اضافه‌شدن شمارنده‌ی نرخ فریم و نمایش‌دهنده‌ی دستاورد‌های ایکس‌باکس به گیم‌بار صحبت کرده است.
       
       
      اگر جزو کاربران ویندوز ۱۰ هستید و به استفاده‌از گیم‌بار علاقه دارید، می‌توانید همین‌ حالا ازطریق فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز مایکروسافت استور اقدام به به‌روزرسانی گیم‌بار کنید. 
       
      بی‌شک ویژگی‌های جدید برای گیمر‌هایی که دغدغه‌ی نوسان نرخ فریم یا دستیابی به دستاورد‌های بازی‌ها را دارند، تغییرات مثبتی را با خود به‌ارمغان می‌آورد؛ با‌این‌حال، با‌توجه‌به انتشار محدود نسخه‌ی جدید گیم‌بار، این احتمال وجود دارد که قابلیت‌های جدید فعلاً برای همه‌ی افراد در دسترس نباشد. آخرین اخبار نیز حاکی از آن است که برخی از کاربران نتوانسته‌اند به این به‌روزرسانی دسترسی داشته باشند؛ موضوعی که هنوز واکنش رسمی مایکروسافت را به‌همراه نداشته است.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع