• کمپانی Citizen از اسپیکر هوشمند ساعت دار خود رونمایی کرد

      کمپانی Citizen از اسپیکر هوشمند ساعت دار خود رونمایی کرد

      کمپانی Citizen از اسپیکر هوشمند ساعت دار خود رونمایی کرد

      کمپانی سیتیزن (Citizen) در نمایشگاه CES امسال از اسپیکر هوشمند خود با نام Citizen Smart Speaker رونمایی کرد. این ساعت ساز ژاپنی همچنین از ساعت دیواری هوشمند Citizen Smart Clock و یک اسپیکر دیگر رونمایی کرد.

       اسپیکر هوشمند Citizen Smart Speaker تقریباً هم اندازه گوگل هوم و آمازون اکو است با این تفاوت که جلوی آن ساعت عقربه دار تعبیه شده است.

       
      اسپیکر هوشمند Citizen Smart Speaker
       
      اسپیکر یاد شده از دستیار هوشمند الکسا برخوردار بوده و امکان جفت شدن با اسپیکر مشابه برای فراهم کردن صدای استریو را دارد. این محصول از تاریخ 15 ژوئن سال جاری میلادی (26 خرداد 99) با قیمت 149 دلار روانه بازار می شود.
       
      اسپیکر هوشمند دیگر فعلاً با اسم رمز آلفا (Alpha) شناخته می شود و در حال حاضر اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده،ولی سازنده می گوید محصول پریمیوم سیتیزن خواهد بود.
       
       
       
      به گفته سیتیزن تمام قسمت های این اسپیکر از جمله پنل های چوبی و توری جلو با دست ساخته شده اند و همانند مدل قبلی، در قسمت جلوی آن ساعت عقربه دار تعبیه شده است. قیمت این مدل کمتر از 1000 دلار خواهد بود.
       
      ساعت دیواری هوشمند Citizen Smart Clock در دو مدل با فریم فلزی یا فریم چوبی به بازار عرضه شده و قابلیت تعیین چندین تایمر به کمک دستیار هوشمند الکسا را دارد. علاوه بر این توانایی جفت شدن با اسپیکرهای هوشمند آمازون از جمله اکو، اکو دات، اکو پلاس و اکو شو را دارد.
       
       
       
      ساعت دیواری هوشمند Citizen Smart Clock با فریم فلزی با قیمت 79 دلار و فریم چوبی با قیمت 89 دلار از سایت آمازون قابل خریداری است.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع