• سونی به خاطر ویروس کرونا از حضور در GDC 2020 هم انصراف دارد

      سونی به خاطر ویروس کرونا از حضور در GDC 2020 هم انصراف دارد

      سونی به خاطر ویروس کرونا از حضور در GDC 2020 هم انصراف دارد

      بعد از کناره‌گیری از رویداد Pax East به خاطر شیوع ویروس کرونا، سونی رسما اعلام کرد از حضور در رویداد GDC 2020 هم به همین علت انصراف داده است. اتفاقی که زمان معرفی پلی استیشن 5 را در وضعیت نامعلومی قرار می‌دهد.

       در بیانیه‌ای که سونی برای سایت IGN فرستاده، دلایل کناره‌گیری این کمپانی از رویداد GDC 2020 شرح داده شده است:

       
      ما مجبور شدیم تصمیم سخت کنار رفتن از رویداد GDC 2020 را به خاطر گسترش ویروس کرونا بگیریم. احساس کردیم که در وضعیت فعلی، انجام این کار بهترین گزینه است زیرا اوضاع مربوط به ویروس و محدودیت سفر به صورت روزانه تغییر می‌کند. ما از لغو حضور خود ناامید هستیم اما سلامتی و ایمنی نیروی کار جهانی ما بالاترین نگرانی برای سونی است. ما مشتاقانه در آینده در GDC شرکت خواهیم کرد.
       
       
       
      این خبر در حالی اعلام شده که بسیاری امیدوار بودند تا سونی طی این رویداد اطلاعات جدیدی از کنسول مورد انتظار خود یعنی پلی استیشن 5 منتشر کند. با توجه به گسترش ویروس کرونا و نگرانی‌های موجود در جهان، این احتمال وجود دارد که سونی معرفی پلی استیشن جدید را با چند هفته و بستگی به میزان گسترش ویروس حتی تا چند ماه دیرتر از موعد مشخص شده انجام دهد.
       
      همزمان با سونی کمپانی آکیلس که زیرنظر فیسبوک فعالیت می‌کند هم اعلام کرد که در GDC امسال حضور نخواهد داشت. در نهایت و با توجه به حضور ویروس کرونا در کشور پیشنهاد می‌کنیم که با رعایت نکات بهداشتی لازم، در حفظ سلامت خود، خانواده و دوستان‌تان کوشا باشید.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع