• خداحافظی گوگل با پرچمدارها؛ پیکسل ۵ احتمالا میان‌رده خواهد بود

      خداحافظی گوگل با پرچمدارها؛ پیکسل ۵ احتمالا میان‌رده خواهد بود

      خداحافظی گوگل با پرچمدارها؛ پیکسل ۵ احتمالا میان‌رده خواهد بود

      تحلیل های صورت گرفته روی کدهای نرم افزاری دوربین گوگل نشان می دهد که پیکسل 5 یک میان رده خواهد بود

       کارشناسان پس از تجزیه و تحلیل کدهای اپلیکیشن Google Camera در گوشی پیکسل 4a مدعی شده اند که گوگل پیکسل 5 احتمالا موبایلی پرچمدار نبوده و به جای چیست مورد انتظار اسنپدراگون ۸۶۵ به مدل 765G مجهز می شود که در مدل‌های میان رده به کار می رود.

       
      در این تحلیل به وجود دو فایل با عنوان photo_pixel_2020_midrange_config در اپ دوربین اشاره شده که احتمالا به مدل های پیکسل 4a و 5 اشاره دارند چرا که پیش از این فایل های photo_pixel_2019_midrange_config برای اشاره به پیکسل 4 و 3a اشاره شده بود. علاوه بر این کمپانی مذکور برای اشاره به گوشی های آتی از اسم رمز های Bramble و Redfin استفاده کرده که قبلا در کد منبع AOSP به استفاده از چیپست اسنپدراگون 765G در آنها اشاره شده بود.
       
      پیکسل 5
       
      بر اساس این گزارش گوگل ممکن است به کلی رویه خود در عرضه موبایل های پرچمدار را در سال ۲۰۲۰ کنار گذاشته و پیکسل های 5 و 5XL را در قالب میان رده روانه بازار کند. هنوز مشخص نیست گوگل چنین تصمیمی را اتخاذ کرده یا خیر اما حتی در این صورت هم موبایل های بعدی این شرکت به واسطه مودم 5G یکپارچه با اسنپدراگون 76G5 توانایی پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل را خواهند داشت.
       
      اتخاذ این تصمیم منطقی به نظر می رسد. از یکسو پرچمدارهای گوگل به خاطر قیمت بالا توانایی رقابت با مدل های برتر گلکسی، آیفون و حتی شیائومی را ندارند و از سوی دیگر بازار میان رده ها مشتریان به مراتب بیشتری دارد. در نتیجه گوگل با در اختیار داشتن نرم افزاری بهینه، اپ های کارآمد و ارائه سریع به‌رزورسانی‌ها می تواند در بازار میان رده ها عملکرد موفق تری داشته باشد
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع