• توییتر ممکن است گزینه‌های بیشتری برای آیکون اپلیکیشن خود در iOS قرار دهد

      توییتر ممکن است گزینه‌های بیشتری برای آیکون اپلیکیشن خود در iOS قرار دهد

      توییتر ممکن است گزینه‌های بیشتری برای آیکون اپلیکیشن خود در iOS قرار دهد

      توییتر در نظر دارد درکنار آیکون پیش‌فرض، آیکون‌های دیگری به انتخاب کاربران برای اپلیکیشن خود در iOS قرار دهد.

       به‌نظر می‌رسد توییتر انتخاب‌های بیشتری برای آیکون اپلیکیشن خود دراختیار کاربران iOS قرار می‌دهد. این شرکت نظرسنجی جدیدی برای اعضای تیم تحقیقاتی توییتر اینسایدر ارسال کرده است تا درباره‌ی طراحی جدید آیکون این اپلیکیشن بازخورد کاربران را گردآوری کنند.

       
      در این نظرسنجی، توییتر چهار آیکون عکس بالا را پیشنهاد داده است که یکی از آن‌ها، آیکون پیش‌فرض کنونی توییتر در سیستم‌عامل iOS است. طبق این نظرسنجی، مشخص می‌شود کاربران توییتر کدام آیکون را ترجیح می‌دهند و آیکون دارای بازخورد بیشتر‌ به‌عنوان آیکون اپلیکیشن انتخاب می‌شود.
       
      سیستم‌عامل‌های iOS و iPadOS به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که آیکون‌های متفاوتی برای اپلیکیشن‌هایشان ارائه دهند. توییتر نیز برای بهره‌گیری از این قابلیت، می‌تواند تنظیمات جدیدی در اپلیکیشن خود برای آیفون و آیپد اضافه کند تا کاربران به‌جای آیکون پیش‌فرض، از آیکون دلخواهشان برای این اپلیکیشن استفاده کنند. البته ممکن است توییتر برنامه‌ی خود درباره‌ی تغییر آیکون به‌دست کاربر را اجرا نکند یا این قابلیت در مرحله‌ی آزمایش موفقیت‌آمیز نباشد. علاوه‌براین، توییتر اسپلش‌ اسکرین جدیدی آزمایش می‌کند که در زیر مشاهده می‌کنید.
       
       
      این روزها، حمله‌ی هکری در توییتر خبرساز شده است و سودجویان با هک حساب‌های کاربری مشهور مانند ایلان ماسک و باراک اوباما و برند اپل، پیام‌هایی از طرف آن‌ها به بهانه‌ی خرید ارز دیجیتال گذاشته‌اند تا از کاربران کلاه‌برداری کنند. به‌گفته‌ی توییتر، در این نقض داده هیچ رمزعبوری ربوده نشده است؛ ولی کلاه‌برداران از Your Twitter Data اطلاعات حساب‌های کاربری را دانلود کرده‌اند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع