• بیانیه مشترک ایرانسل و MTN برای پاسخ به ابهامات منتشر شد

      بیانیه مشترک ایرانسل و MTN برای پاسخ به ابهامات منتشر شد

      بیانیه مشترک ایرانسل و MTN برای پاسخ به ابهامات منتشر شد

      سه روز پس از انتشار خبر خارج‌شدن شرکت مخابراتی MTN از ایران، ایرانسل در بیانیه‌ی مشترکی با این شرکت از تغییرنیافتن اوضاع برای مشترکانش سخن گفت.

       در روز جمعه، ۱۷ مرداد، انتشار خبری مبنی‌بر خروج شرکت MTN از خاورمیانه باعث شد سؤالاتی درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد ایرانسل و اسنپ، از سهام‌داران اصلی این دو شرکت، مطرح شود. حال ایرانسل ضمن انتشار بیانیه‌ی مشترکی با گروه ام‌تی‌ان، به ابهامات پاسخ داده است.

       
      به‌گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، در این بیانیه تأکید شده است گروه مخابراتی آفریقایی، برنامه‌ی قریب‌الوقوعی برای خروج از ایران ندارد. افزون‌براین، ۵۱/۷ میلیون مشترک فعال ایرانسل در کشور ایران نباید بابت دریافت خدمات این اپراتور نگرانی داشته باشند؛ چرا‌که واگذاری سهام شرکت ام‌تی‌ان به‌صورت مرحله‌ای، پس از سوریه و افغانستان و یمن، در مدت سه تا پنج سال اتفاق خواهد افتاد و تا آن زمان، همکاری دو شرکت مانند گذشته ادامه خواهد داشت.
       
      شرکت ام‌تی‌ان و ایرانسل به تمام ذی‌نفعان خود اطمینان داده‌اند که منافع آن‌ها را به بهترین وجه مدنظر قرار خواهند داد. پیش‌از‌این، اسنپ نیز اعلام کرده بود شرکت ام‌تی‌ان ایرانسل درحال‌حاضر قصد ندارد از گروه سهام‌داران اسنپ خارج شود.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع