• ایکس باکس سری ایکس و اس تنها کنسول‌هایی هستند که از معماری کامل RDNA2 استفاده می‌کنند

      ایکس باکس سری ایکس و اس تنها کنسول‌هایی هستند که از معماری کامل RDNA2 استفاده می‌کنند

      ایکس باکس سری ایکس و اس تنها کنسول‌هایی هستند که از معماری کامل RDNA2 استفاده می‌کنند

      پس از معرفی کارت‌های گرافیک سری RX 6000 شرکت AMD‌، مایکروسافت اعلام کرد ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تنها کنسول‌هایی هستند که از معماری RDNA 2 به‌صورت کامل و سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کنند.

       بعد از اینکه AMD کارت‌های گرافیک RX 6800 و RX 9600 را معرفی کرد، مایکروسافت در سایت Xbox Wire مطلبی منتشر کرد و در آن علاوه بر اینکه به AMD برای معرفی محصولات جدید تبریک گفت، اعلام کرد ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تنها کنسول‌هایی هستند که به‌صورت کامل از معماری RDNA2 پشتیبانی می‌کنند. مایکروسافت در این باره می‌گوید:

       
       
      به AMD برای معرفی کارت‌های گرافیک سری RX 6000 با معماری RDNA 2 تبریک می‌گویم. همکاری طولانی‌مدت و استراتژیک ایکس‌باکس و AMD از ۱۵ سال پیش و با ایکس باکس ۳۶۰ شروع شد. این همکاری قلب ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس را شکل داده است. درحالی‌که کنسول‌های جدید در تاریخ ۲۰ آبان‌ راهی بازار می‌شوند، ما توانسته‌ایم با همکاری یکدیگر سطح جدید قدرت را در نسل جدید بازی‌ها به نمایش بگذاریم که هیچ‌وقت دیگری قادر به انجام آن نبودیم. کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس به‌صورت کاملا سخت‌افزاری از معماری RDNA 2 پشتیبانی می‌کنند.
       
      مایکروسافت در ادامه می‌گوید:
       
      از همان لحظه‌ای که کار ساخت ایکس‌باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس را شروع کردیم، می‌دانستیم باید یک سری زیرساخت مناسب تولید کنیم که بتواند در طول ۱۰ سال آینده، ایده‌ها و خلاقیت‌های جدید به کنسول، کامپیوتر و سرویس کلاد اضافه کند. برای اینکه بتوانیم این دیدگاه خودمان را عملی کنیم، از همان روز اول از قابلیت‌های RDNA 2 در سخت‌افزار کنسول‌های جدید استفاده کردیم. با همکاری خوبی که با AMD داشتیم نه‌تنها توانستیم به قول خود عمل کنیم، بلکه توانستیم به چیزهای بیشتری دست پیدا کنیم؛ مانند یادگیری ماشینی سخت‌افزاری که باعث می‌شود NPC-ها در بازی‌ها بهتر شوند و انیمیشن‌های واقعی‌تری داشته باشند. همچنین با استفاده از تکنیک‌هایی مانند ML Super Resolution، کیفیت بصری را افزایش دادیم.
       
      مأموریت ما این بود که گیمرها و توسعه‌دهندگان را اول همه چیز قرار بدهیم و به همین دلیل، با کمک AMD از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای نهایی کردن معماری کنسول‌ها استفاده کردیم. حال که کنسول‌های جدید می‌آیند و کارت‌های گرافیک سری RX6000 هم در حال عرضه هستند، توسعه‌دهندگان می‌توانند از ابزار مشترک و از قدرت سخت‌افزار جدید برای ساخت بازی استفاده کنند و به‌راحتی تجربه خود را بین کنسول و کامپیوتر منتقل کنند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع