• تولید سامانه یکپارچه معاونت اجتماعی ناجا

      تولید سامانه یکپارچه معاونت اجتماعی ناجا

      تولید سامانه یکپارچه معاونت اجتماعی ناجا

      معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با راهبرد پیشگیرانه و جهت کاهش جرائم، تخلفات و ناهنجاری‌ها در سطح جامعه و افزایش سطح تعامل‌پذیری و رضایت‌مندی از پلیس ایجاد شده است. آنچه مسلم است ارتباط با عناصر اجتماع و افراد و اقشار گوناگون فعالیت‌های این معاونت را با پیچیدگی و حساسیت خاصی همراه ساخته است.

       سامانه جامع معاونت اجتماعی باهدف مکانیزاسیون فرآیندهای کاری در حوزه معاونت اجتماعی ناجا، پیش‌بینی‌شده است که انتظار می‌رود با راه‌اندازی این سامانه، امکان مدیریت فرآیندها و اطلاعات در مرحله اول و سپس اخذ تصمیمات راهبردی و مدیریتی بر مبنای داده های تحلیلی سامانه، تسریع و تسهیل گردد.

      با توجه به رهنمودهای معاونت اجتماعی ناجا، این سامانه به‌صورت فاز به فاز برنامه‌ریزی، تحلیل و تولید و پیاده‌سازی می‌شود، لذا با توجه به اتمام فاز 1 پروژه توسط شرکت تدبیر تراکنش ایرانیان، فاز 2 پروژه سامانه جامع معاونت اجتماعی آغاز شده است که به مراتب گستردگی بیشتری نسبت به فاز 1 داشته و هدف اصلی آن تسهیل ارتباطات مردمی با ناجا می باشد.
      با توجه به اینکه مبحث هوشمندسازی در سطح ناجا چند سالی است که آغاز شده است، یکی از بخش های مهم که داده های مهمی ایجاد و جمع آوری می نماید و در انتها تحلیل داده ها را جهت تصمیم سازی سطح کلان نیروی انتظامی انجام خواهد داد، معاونت اجتماعی ناجا می باشد.
      این شرکت افتخار این را دارد که تولید این پروژه ملی را به صورت کامل با تامین نیروی متخصص در داخل شرکت مدیریت می نماید. امید است با اتمام پروژه و اجرائی شدن آن، گامی کوچک در جهت تسهیل و بهبود فرایندهای ناجا در سطح ملی توسط این شرکت برداشته شود.
       
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع