• ادغام اوپو و وان‌پلاس گسترده‌تر از گذشته می‌شود

      ادغام اوپو و وان‌پلاس گسترده‌تر از گذشته می‌شود

      ادغام اوپو و وان‌پلاس گسترده‌تر از گذشته می‌شود

      مدیرعامل وان‌پلاس در آخرین بیانیه خود از «ادغام عمیق‌تر» این شرکت با اوپو و در پی آن، سریع‌تر شدن سرعت انتشار به‌روزرسانی‌ خبر داد

       بر اساس گزارش Androidcentral، وان‌پلاس تصمیم گرفته است برای تولید محصولات بهتر و افزایش سرعت انتشار به‌روزرسانی‌، ادغام شرکت خود با اوپو را ریشه‌دارتر کند. این اطلاعیه شش ماه پس از ادغام بخش منابع تحقیق و توسعه وان پلاس با اوپو منتشر شده است. وان‌پلاس می‌گوید از تغییرات ایجادشده در اوایل سال جاری تأثیر مثبتی دیده و امیدوار است ادغام بیشتر برای کاربرانش نیز مثبت باشد.

       
      این ادغام می‌تواند به این معنی باشد که تلفن‌های آینده این دو شرکت نقاط مشترک زیادی خواهند داشت. شایعات حاکی از آن است که Nord 2 وان‌پلاس بر اساس Realme X9 Pro ساخته خواهد شد. ریلمی نیز مانند وان‌پلاس و اوپو متعلق به بی‌بی‌کی الکترونیکس چین است.
       
      پیت لائو، مدیر عامل وان‌پلاس، هنگام اعلام فرایند «ادغام عمیق‌تر» با اوپو گفت:
       
      همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید، سال گذشته برخی مسئولیت‌های اضافه را برای نظارت روی استراتژی محصول وان‌پلاس و اوپو به عهده گرفتم. از آن زمان ما تعدادی از تیم‌های خود را با اوپو ادغام کرده‌ایم تا عملیات را بهتر انجام بدهیم و از منابع مشترک اضافه استفاده کنیم. پس از دیدن تأثیرات مثبت ناشی از این تغییرات، تصمیم گرفتیم ادغام سازمان خود را با اوپو گسترش بدهیم.
       
      لائو در صحبت‌های خود به این مسئله اشاره کرد که این «ادغام»، تغییری در عملکرد وان‌پلاس به عنوان یک برند ایجاد نخواهد کرد و این شرکت به برگزاری رویدادها و عرضه محصولات جدید ادامه خواهد داد.
       
      مقاله‌های مرتبط:
      فروش فصل اول ۲۰۲۱ وان پلاس در اروپا، چهار برابر رشد داشت
      تاریخچه گوشی‌های وان پلاس؛ پرچم‌داران مقرون‌به‌صرفه دنیای اندروید
      از آنجا که این پست هیچ جزئیات دقیقی را در بر نمی‌گیرد، دقیقاً مشخص نیست این تغییر چگونه به وان‌پلاس اجازه می‌دهد سریع‌تر به‌روزرسانی‌ها را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر کند. با اینکه تلفن‌های وان‌پلاس در تأسیسات اوپو تولید می‌شوند، از نرم‌افزارهای یکسان استفاده نمی‌کنند. ColorOS و OxygenOS از برخی جهات مشابه هستند؛ اما یکسان نیستند.
       
      همچنین مشخص نیست آیا وان‌پلاس سیاست ارتقای نرم‌افزار خود را تغییر و سه به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل را به بهترین تلفن‌های اندرویدی خود ارائه خواهد داد یا خیر. با وجود منابع بیشتر، وان پلاس باید بتواند به‌روزرسانی‌های پایدارتری برای دستگاه‌های خود ارائه بدهد.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع