• مدیرعامل شرکت تدبیر تراکنش ایرانیان خبر داد:

      افتتاح اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور

      افتتاح اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور

      باتوجه به نامگذاری سال 1401 به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، با درایت مدیران ارشد بانک سپه ایجاد زیست بوم هوشمندسازی و نوآوری در دستور کار قرار گرفت.

      به گزارش روابط عمومی شرکت تدبیر تراکنش ایرانیان، محمدمحسن صدر با اعلام این خبر افزود، باتوجه به نامگذاری سال 1401 به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، با درایت مدیران ارشد بانک سپه ایجاد زیست بوم هوشمندسازی و نوآوری در دستور کار قرار گرفت.

       

      وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و تعامل سازنده با مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم چنین ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، جلسات متعدد کارشناسی صورت پذیرفت و با تأیید نهادهای بالادستی بحث ایجاد اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور با محوریت هوشمندی در کسب و کارها و فرایندها به منظور ارائه خدمتی نوین برای افزایش بهره وری و اعتلای کشور در دست اقدام قرار گرفت.

       

      صدر با بیان انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک افزود: با حمایت ویژه مدیرعامل و قائم مقام محترم بانک سپه، عقد تفاهم نامه همکاری مشترک در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد و در کمتر از 2هفته کاری، تجهیز، احداث و آماده سازی فضای فیزیکی کارخانه به همت مدیران و همکاران خدوم در مجموعه بانک سپه و هولدینگ امید به سر انجام رسید.

       

      مدیرعامل شرکت تدبیر تراکنش ایرانیان افزود: امیدواریم با بهره برداری نهایی از کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدبوم فضایی جدید در زیست بوم علم و فناوری کشور به منظور اتصال مستقیم شرکت های دانش بنیان و فناور ، بازار و صنعت را شاهد باشیم.

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع